Termeni si Conditii

1. Conditii generale

Hayati.ro este denumirea comerciala a HAYATI SRL, persoana juridica cu sediul in MUNICIPIUL BUCUREŞTI, SECTOR 2, STR. SILOZULUI, NR.19, BIROUL NR. 6, ET.2

Va rugam sa cititi acesti termeni si conditii cu atentie pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului. Utilizarea acestui site implica acceptarea tacita a termenilor si a conditiilor de utilizare prezentate mai jos, care reprezinta intelegerea (contractul) dintre parti.

Prin utilizarea site-ului www.hayati.ro si/sau prin plasarea unei comenzi, va obligati sa respectati termenii si conditiile specificate mai jos („Termenii”). Înainte de plasarea unei comenzi, va rugam sa va asigurati ca ati citit si înteles Termenii.

In calitate de autor/ proprietar/ administrator al site-ului www.hayati.ro, HAYATI SRL. isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestuia, precum si Politica de confidentialitate, Termenii si conditiile de folosire, fara o notificare prealabila. Astfel, va rugam sa vizitati periodic aceasta sectiune pentru a verifica termenii si conditiile pe care ati agreat sa le respectati.

Comanda poate fi lansata de catre persoanele fizice, juridice, persoanele fizice autorizate, sau orice alta persoana interesata de produsele si serviciile noastre.

Includerea oricaror produse sau servicii pe www.hayati.ro la un moment dat nu implica sau garanteaza faptul ca aceste produse sau servicii vor fi disponibile în orice moment. Ne rezervam dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs si/sau serviciu.

Ne rezervam dreptul de a modifica din când în când acesti Termeni fara a va notifica în prealabil. Comenzii dumneavoastra i se vor aplica Termenii specificati pe www.hayati.ro, la momentul plasarii comenzii.

Hayati.ro doreste sa ofere cea mai buna experienta online. În acest scop, trebuie sa ne asiguram ca serviciile noastre functioneaza ireprosabil. Întelegeti si consimtiti (i) sa nu postati, sa nu redistribuiti, sa nu încarcati si nici sa promovati orice comunicari sau continut care ar putea aduce prejudicii sau care ar putea avea o influenta negativa asupra companiei, produselor sau serviciilor noastre; sa nu actionati de asa maniera ori sa utilizati vreun dispozitiv care ar restrictiona, împiedica, incomoda sau nu ar permite oricarui alt utilizator sa utilizeze ori sa beneficieze de site-ul www.hayati.ro sau care ar afecta siguranta site-ului.

2.Livrare

2.1. Taxele de livrare/facturare

Acest magazin online este destinat exclusiv livrarii de produse catre clienti persoane juridice, persoane fizice, persoane fizice autorizate, intreprinderi individuale sau intreprinderi familiale, numai la adrese de pe teritoriul Romaniei. In momentul livrarii, o persoana cu varsta de minim 18 ani, reprezentand persoana fizica sau juridica, va semna pentru toate produsele expediate.

Pentru comenzile ce depasesc 250 RON, transportul este GRATUIT in Romania, daca comanda este mai mica sau egala cu 250 de RON se va percepe o taxa de 15 RON pentru transport.

Pentru comenzile livrate in zonele limitrofe se percepe o taxa de 25 RON .

2.2 Termenul de livrare

Hayati depune toate eforturile necesare cu privire la acceptarea si procesarea comenzilor si va încerca sa livreze comanda dumneavoastra la o adresa de domiciliu sau la alta adresa din România in în 2-5 zile lucrătoare, conform optiunii de livrare selectate de dumneavoastra.

Hayati va încerca sa depuna diligentele necesare pentru expedierea comenzilor în cel mai scurt timp cu putinta si în ordinea în care acestea au fost plasate. Înainte de plasarea comenzii, veti fi informat/a cu privire la termenul de livrare estimat. Imediat dupa plasarea comenzii, daca ne-ati furnizat adresa dumneavoastra de e-mail, veti primi un e-mail de confirmare care contine termenul de livrare estimat.

Intervale de livrare: 09:00 - 19:00
În cazul în care comanda dumneavoastra nu ajunge pâna la data programata, va rugam sa contactati serviciul pentru clienti prin apel telefonic la 0746577128 sau prin e-mail serviciul​ [email protected] Orice comanda va fi livrata in limita stocului disponibil, cu conditia ca aceasta sa fi fost confirmata de catre HAYATI SRL.

2.3. Riscuri de livrare

Hayati, va face eforturi sustinute pentru a respecta intocmai intervalele orare indicate de catre clienti, insa acest lucru nu este tot timpul posibil in conditii de volume mari de comenzi, trafic greu, vreme nefavorabila sau alte conditii de forta majora. In situatii de acest tip se va incerca o noua livrare la data la care este posibil, mentinandu-se legatura cu expeditorul, acesta intelegand intocmai riscurile asociate marfurilor perisabile. Floraria nostra nu asigura online livrari multiple prin intermediul plasarii unei singure comenzi. Pentru a beneficia de livrari la adrese multiple si pentru o comanda cu acelasi produs sau mai multe produse la adrese diferite, clientul va trebui sa se adreseze direct pe adresa [email protected]​ sau la nr de telefon 0746577128 .

2.4. Ambalarea

Ambalarea produselor in Bucuresti : pentru buchete, aceasta presupune: punga/cutie cadou, folie florala, funda, decor specific. Pentru aranjamente florale, aceasta presupune: punga/cutie cadou, folie ambalaj, funda, decor specific. Pentru cadouri, aceasta presupune: punga/cutie cadou, folie ambalaj, funda, decor specific.

Ambalarea produselor pentru restul tarii:pentru buchete, aceasta presupune: cutie CO5, folie cu bule, folie florala, funda, decor specific. Pentru aranjamente florale, aceasta presupune: pcutie CO5,folie cu bule, folie ambalaj, funda, decor specific. Pentru cadouri, aceasta presupune:cutie CO5, folie ambalaj,folie cu bule, funda, decor specific.

Modalitatea de ambalare speciala aleasa revine in sarcina floristului, in cazul in care clientul nu specifica diferit in cadrul comenzii; clientul are dreptul de a specifica modalitatea de ambalare dorita, atata timp cat aceasta se incadreaza in bugetul comenzii.

3.Produse

3.1. Livrare produse

In cazul in care persoana mentionata ca si destinatara in comanda dvs nu este gasita la adresa / este acces restrictionat in locatie / adresa este o companie, un spital, o scoala, o institutie publica, capela etc, curierii companiei noastre vor lasa pachetele / produsele comandate la vecini / receptie / portari, urmand ca persoana ce a ridicat coletul sa mentioneze pe fisa de livrare numele complet si semnatura, pentru a putea fi identificata. In aceste conditii comanda dvs este considerata livrata. In cazul refuzului de primire Hayati.ro nu isi asuma nicio raspundere cu privire la starea florilor si nu asigura in niciun fel returnarea partiala sau integrala a contravalorii comenzii. Echipa Hayati va face toate demersurile necesare pentru a comunica catre client situatia ce ia nastere in urma refuzului de primire al comenzii de catre destinatar in vederea solutionarii acestuia in masura posibilitatilor.

Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic inaintea livrarii, pentru stabilirea traseului de distributie. Destinatarului nu i se va comunica in avans ce anume urmeaza sa primeasca, folosindu-se termenul general de "colet".

Compania noastra nu isi asuma nicio obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata datorita informatiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau daca destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de catre client, situatii de vreme extreme (cod galben / cod rosu / cod portocaliu), acces limitat la adresa, perioade foarte algomerate tip 14 feb, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun etc. Expeditia comenzii in cauza se poate redirecta contra cost in o noua locatie cu livrare in termen de 48 de ore.

Puteti ridica produsele de la sediul nostru, dupa ce ati primit confirmarea din partea HAYATI SRL.

In cazul unei erori umane prin care pretul unui produs a fost introdus gresit in magazinul nostru online, nu suntem obligati sa furnizam respectivul produs la pretul gresit si va vom comunica acest lucru inainte de a livra comanda. In aceasta situatie, va vom transmite noul pret al produsului, iar dumneavoastra veti decide daca doriti sau nu sa achizitionati produsul la pretul corect.

3.2. Fotografia produsului

Hayati va transmite poza produsului ce urmeaza a fi livrat,pe email sau whatsapp.In perioadele foarte aglomerate cum ar fi Craciun,14 februarie,1 martie,8 martie,onomastici etc. ne rezervam dreptul de a anula actiunea de transmitere a pozelor martor,aceasta putand fi pusa la dispozitia clientilor doar la cererea speciala a clinetului.

3.3.Culori

Depunem toate eforturile posibile pentru a afisa corect caracteristicile produselor noastre si culorile. Culoarea pe care o vedeti va depinde de sistemul dumneavoastra informatic, iar noi nu putem garanta faptul ca dispozitivul (pc, telefon,tableta) dumneavoastra va afisa corect aceste culori. Fotografiile prezentate pe website sunt cu titlu de prezentare, acestea putand diferi in functie de stocurile disponibile si mana de lucru folosita (produsele fiind manufacturate, ele fiind unice avand in vedere ca plantele si florile naturale sunt unice, aspectul lor putand diferi, floristii vor realiza creatii florale cat mai ample si frumoase in functie de tehnica de lucru cunoscuta si de politica de inlocuiri disponibila.

4.Metode de plata

Modalitati de plata pentru comenzi prin email:

●  plata cash catre un curier;
●  plata cash sau card la sediul nostru dupa plasarea comenzii;●  plata cash la livrare;Puteti alege sa platiti în numerar la livrare atunci când primiti bunurile, fara alte cheltuieli suplimentare.Veti primi factura obligatorie conform legii în e-mailul referitor la Confirmarea expedierii.

Preturile afisate pe www.hayati.ro includ taxa pe valoarea adaugata prevazuta de lege, dar nu includ o taxa de livrare.

Taxa de livrare pentru fiecare comanda va fi aceeasi, indiferent de marimea sau greutatea comenzii dumneavoastra..

Dupa livrarea produsului va vom trimite, conform legislatiei in vigoare factura la adresa indicata. Pentru emiterea facturii aveti obligativitatea sa ne furnizati toate informatiile necesare.

5. Plasarea comenzii/încheierea contractului

Optiunile disponibile de plasare a comenzii sunt prin intermediul www.hayati.ro sau prin telefon.

Imediat dupa plasarea comenzii, daca ne-ati furnizat adresa dumneavoastra de e-mail, veti primi un e-mail de confirmare. În cazul în care, dintr-un anumit motiv, nu va putem procesa comanda, va vom anunta în cel mai scurt timp. În cazul în care am primit deja plata pentru comanda dumneavoastra, vom încerca sa va rambursam suma respectiva utilizând aceeasi metoda ca cea folosita pentru efectuarea platii. 

5. Anularea comenzii

Puteti anula sau returna comanda de la data plasarii comenzii pâna in 24 de ore de la primirea produselor comandate. Daca ati platit pentru aceste produse, vi se va rambursa o suma care va include taxele de livrare standard.

Daca doriti sa anulati sau sa returnati comanda, va rugam sa ne transmiteti o notificare scrisa prin posta electronica e-mail [email protected] .Poate fi utilizata o alta metoda de plata pentru rambursare cu conditia ca dumneavoastra sa fiti de acord cu aceasta modificare; acest lucru nu va genera cheltuieli suplimentare.

In situatia in care produsul pe care l-ati primit prezinta defecte, va rugam sa notificati imediat societatea HAYATI SRL. si sa returnati produsul conform sectiunii de returnare.

Anularea unei comenzi se poate face numai prin notificare scrisa la [email protected] cu cel putin 5 ore anterior orei de livrare pentru comenzile cu livrare in Bucuresti si Ilfov si minim 24 de ore pentru comenzile cu livrare in provincie si numai in cazul in care comanda n-a fost deja pregatita de livrare.

In cazul in care aceasta comanda a fost deja achitata, iar clientul o anuleaza dupa termenul mentionat mai sus Hayati va returna clientului doar 20% din contravaloarea comenzii (la solicitarea acestuia). In cazul unei anulari cu minim 48 de ore inaintea datei de livrare, contravaloarea comenzii va fi inapoiata in totalitate, in termen de 15 zile de la receptionarea solicitarii in scris. La cererea clientului buchetul/cosul etc se poate schimba de comun acord cu HAYATI.RO, in situatia in care stocul existent de produse poate permite realizarea unui alt buchet/cos etc, aceasta se va putea realize pe baza de poza martor, la care clientul va fi obligat sa isi exprime acceptul.

HAYATI.RO, isi rezerva dreptul de a-si alege clientii si de a anula o anumita comanda, urmand a anunta clientul de aceasta schimbare cu minim 24 de ore inaintea zilei de livrare.

7.Returnari

Puteti returna numai produsele care nu sunt perisabile si/sau alimentare in termen de 14 zile.In consecinta, florile si dulciurile nu se pot retuna, jucariile si accesoriile da. Returnarea se face prin trimiterea produselor pe adresa Soseaua Pantelimon 260 Bucuresti in maxim 10 zile lucratoare din momentul primirii comenzii. Suma platita va fi rambursata integral, mai putin costul transportului care ramane in sarcina clientului, in 30 de zile de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare (daca cele doua vin separate, cele 30 de zile trec de la ultima care a fost primita). In interiorul coletului se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.

10. Drepturi de proprietate

Toate drepturile de proprietate intelectuala, cum ar fi marcile si drepturile de autor de pe www.hayati.ro, revin companiei HAYATI SRL., filialelor sau francizatilor sai. Orice utilizare a www.hayati.ro sau a continutului sau, inclusiv copierea sau stocarea integrala sau partiala a

continutului, în alt scop decât pentru uzul dumneavoastra personal si necomercial, este interzisa fara permisiunea HAYATI.RO.

11.Prelucrarea datelor cu caracter personal

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private în sectorul comunicatiilor electronice, site-ul nostru administrat de HAYATI SRL.  are obligatia de a administra în conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este utilizarea lor în vederea facturarii produselor comandate.

HAYATI este operator de date cu caracter personal.

Informatiile înregistrate sunt destinate utilizarii de catre operatorul HAYATI SRL. in scopul livrarii produselor si in scopuri de marketing si sunt comunicate numai de catre Dumneavoastra. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cât mai curând posibil. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa de e-mail [email protected].

12.Frauda

Orice comportament fraudulos in masura sa afecteze activitatea HAYATI, este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda. HAYATI isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create, de a anula contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.

Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi dar fara a se limita la: accesarea datelor Clientilor HAYATI, alterarea continutului site-ului , deturnarea continutului livrarilor catre terti etc) vor fi pedepsite conform prevederilor legale in vigoare.

Copyright ©2024 - present Hayati, Inc. All rights reserved.