Politica de retur

14 zile drept de retur

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la un Serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la:

  • ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun - in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese - in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese

Costul returului si / sau inlocuirii produsului, va fi suportat de magazin doar in cazul in care produsul livrat este defect sau altul fata de cel comandat. In caz contrar, costurile de transport vor fi suportate de catre client.

Nu acceptam returnarea produselor pentru companii (persoane juridice)

Costurile privind schimbul unui produs din motive care nu tin de vanzator sunt suportate de client, taxa de schimb fiind de 25 lei.

Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.

Dreptul de retragere se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

Cum returnezi produsele vandute de hayati.ro

Renuntarea la cumparare va implica returnarea produsului in termenul specificat, cu toate accesoriile si impreuna cu ambalajul nedeteriorat. Toate componentele produsului NU trebuie sa prezinte urme de deteriorare, de uzura sau de folosire, altfel returnarea va fi refuzata.

Pasul 1: Se completeaza formularul de retur de mai jos

FORMULAR DE RETUR

Pasul 2: CUMPARATURI VIRTUALE SRL va lansa o comanda de preluare a coletului la firma de curierat partenera, urmand ca dupa receptionarea coletului si inspectia produselor sa se faca plata intr-un cont bancar pus la dispozitie de client.

Nu se accepta la retur:

  • Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
  • Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
  • Coletele care au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport
  • Coletele care au lipita eticheta AWB direct pe ambalajul original al produsului. Va rugam sa folositi o punga sau cutie pentru ambalarea produsului.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate in totalitate de catre Cumparator iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.

In cazul in care nu se respecta conditiile de retur ale produselor, taxa de returnare a produsului refuzat este suportata de cumparator.

Deterioararea produselor in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs duce la refuzarea receptiei coletului si implicit refuzarea returului.

Rambursarea banilor

Dupa ce produsele au fost acceptate la retur, rambursarea banilor se va face intr-un cont bancar mentionat de client in formular, in termen de 14 zile calendaristice de la receptia produsului.

Pentru efectuarea transferului bancar trebuie sa specificati numarul contului IBAN si numele titularului.

Pentru orice probleme legate de comanda dumneavoastra care nu par a putea fi rezolvate pe email va rugam sa luati legatura cu departamenul de retur la telefon: +4074 6577 128 sau email: [email protected].